FAQ – Jak objednat loď

Seznam nejčastějších dotazů vztahujících se k objednání lodi a věcem jemu blízkým.

Jak objednat loď

  • Úhrada zálohy

    50% z ceny pronájmu lodě do týdne od objednání. Lze platit buď přímo v EUR, nebo v Kč dle předem domluveného kurzu.

    V mezidobí je dobré si udělat navigační plán trasy, kterou hodláme plout vč. variantních řešení.

  • Úhrada doplatku

    Zbylá část ceny nájmu lodě – nejčastěji 30 dní před vyplutím.
    Vystavení předběžného „seznamu posádky“ – Crew Listu

  • Výměna valut

    Lze snadno na místě, ale je dobré mít sebou Eura, jsou velmi často použitelné pro placení poplatků na dálnicích a v restauracích. Vhodným řešením je rovněž výběr Kun přímo z bankomatu v Chorvatsku – závisí samozřejmě na poplatcích u Vaší banky.

  • Kauce/depozit

    Vratná záloha placena nejčastěji v hotovosti v EUR nebo blokací na platební kartě, při přejímce lodě. Nezbytná administrativa v maríně: vyplnění nebo ověření crew listu, úhrada poplatků zvaných „transit log“ (obvykle kolem 80-150,- Euro – servisní poplatky za služby v marině a závěrečný úklid) a „lázeňský poplatek“ 1,- Euro na osobu a den.

  • Jak zaplatím za loď (charter)?

    Všechny platby je nejlepší provést převodem z účtu na účet. Nejlépe ve dvou úhradách (50% + 50%) v závislosti na datu Vašeho zamluvení. K dispozici je také platba v hotovosti v naší společnosti. Bohužel, platba kartou není momentálně možná.

  • Kde bych měl kotvit ? V marině nebo v jiných přístavech ?

    • Výhody marina vs. Cizí přístav, poplatky, atd…

    Pokud má loď plnou baterii, máte dostatek zásob jídla a vody, můžete také strávit noc na širém moři nebo v jednom z několika kotvišť, které jsou dobře rozmístěny po celém pobřeží Chorvatska. Každopádně si vždy zkontrolujte předpověď počasí! V případě využítí našeho kapitána, je zaručeno, že kapitán vše naplánuje, zajistí, zkontroluje si počasí, vybere nejlepší termín a domluví se s Vámi na uskutečnění tohoto plánu.

  • Je možné změnit posádku na lodi během charteru ?

    Ano, je to možné. Jen je potřeba to oznámit předem, abychom mohli upravit seznam posádky a předat nové informace kapitanátu. Samozřejmě je to bez poplatku. V případě žádosti o úklid, nebo výměnu prostěradel a povlečení zde poplatek je.

  • Kdy mám předložit seznam posádky (Crew list) ?

    Několik dní před odjezdem. Po domluvě s kontakní osobou z naší společnosti, budete požádán o zaslání informací ohledně osob, kterých se charter týká.

  • Je zde možné převzít loď dříve než v domluvený čas ?

    Jestli máte v plánu přijet dříve než v domluvený čas, kontaktujte nás prosím 24 hodin předem. My Vám sdělíme jestli je možné si loď vyzvednout dříve.

  • Komu se ohlásit po příjezdu do mariny ?

    Každá charterová společnost má v marině svoji kancelář a odpovědnou osobu. Včas budete informováni, na koho se můžete v místě obrátit.

  • Jaké doklady potřebuji na doložení rezervace charteru ?

    Určitě nezapomeňte na pas, voucher k charteru, kapitánskou a radiokomunikační licenci.

  • Jaké je adresa poskytovatele charteru ?

    Adresu a jiné důležité informace Vám zašleme mailem po ověření rezervace charteru.

  • Je poblíž mariny možnost parkování ?

    Ano, hlídané parkoviště je hned před marinou. Cena parkovného je různá, přibližně 7 Eur za den.

  • Je poblíž mariny nějaký supermarket ?

    V okolí každé mariny je menší obchůdek se základním sortimentem. Dále pak v blízkém okolí obvykle naleznete klasický supermarket.

  • Jaké jsou postupy při potvrzení rezervace v marině ?

    Po příjezdu do mariny se nahlašte u příslušné charterové společnosti . Dále je nutné zaplatit deposit, ukazát kapitánskou a radiokomunukační licenci, potvrdit seznam posádky (Crew list) a podepsat předávací protokoly. Obdržíte seznam věcí na palubě . Poté s jedním z odpovědných z pracovníků charterové společnosti půjdete zkontrolovat loď, zda vše na seznamu vybavení lodi souhlasí se skutečným vybavením lodi. Po zkontrolování a souhlasu obou stran, že je vše v pořádku, si vyzvednete všechny příslušné dokumenty a podpisem zúčastněných stran, což Vám dá možnost opustit marinu.

  • Je potřeba vzít si sebou kapitánskou licenci na potvrzení rezervace ?

    Ano, kapitánksou licenci je potřeba mít s sebou za všech okolností.

  • Jaké jsou podmínky zaplacení zálohy (deposit) za loď ?

    Záloha musí být zaplacena v hotovosti, některé mariny akceptují karty (je potřeba si tuto možnost potvrdit). Cena zálohy je zobrazena na platném ceníku. Deposit za charter na regatě bývá dvojnásobný.

  • Je zde možnost pojištění zálohy ?

    Ano, tato možnost zde je. V případě zájmu pojištění nás kontaktujte.

  • Kdy můžeme zaplatit pojištění zálohy ?

    V případě zájmu o pojištění, je dobré si zálohu pojistit před příjezdem do mariny.

  • Je u Vás možné uplatnit soukromé pojištění ?

    Ne, soukromé pojištění u nás není možné uplatnit.

  • Co pojištění zálohy pokrývá ?

    Pokrývá veškerá poškození lodě (plachty, trupu, vybavení…) a ztrátu vybavení.

  • Co pojištění zálohy nepokrývá ?

    Není v něm zahrnuta cena paliva.

  • Co bychom měli udělat dále po vyřízení veškeré dokumentace ?

    Nyní proběhne detailní instruktáž na lodi s pověřenou osobou z mariny. Po podrobné instruktáži si osobně zkontrolujete ověřovací seznam věcí na palubě lodi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, poškození nebo nepřítomnosti dané věci na palubě, kontaktujte příslušnou osobu.

  • Kdy obdržíme dokumenty od lodi ?

    Po podrobné instruktáži od příslušné osoby a potvrzení ověřovacího seznamu věcí.

  • Kdy je potřeba navrátit loď ?

    Je dobré se při potvrzování rezervace domluvit s příslušnou osobou charterové společnosti. V případě zájmu vrácení lodě 24 hodin před koncem Vašeho charteru, jste povini nám to oznámit co nejdříve,nejpozději 24 hod předem.

  • Jak je to s palivem ?

    Při detailní instruktáži a kontrole vybavení lodi je dobré si zkontolovat stav paliva. Palivová nádrž by mělo být vždy plná. Jak při převzetí tak při odevzdání lodě v marině. Pokud palivová nádrž při převzetí lodě nebude plná, kontaktujte zástupce charterové společnosti . Při předávání lodě na konci Vašeho charteru je povinost doplnit palivo (což zahrnuje i rezervní palivovou nádrž, v případě že jste ho použili). Pokud palivo nebude doplněno, zaúčtujeme Vám současnou cenu paliva + 50 Eur servisního poplatku za doplnění paliva.

Kontaktujte
nás
+420 733 736 523
Aktuality
Exkluzivní nabídka lodí Marge a Dölkar z přístavu Betina na Kornatech!
Zobrazit
Aktuálně nabízíme
151 Last Minute nabídek
Zobrazit všechny
Reference
Dobrý den do Sea Wolfu. Pánové mockrát děkuji za super týden na Vaší lodi Bavaria 38 Marge. Pokud budete potřebovat v průběhu léta vyplnit nějakou skulinku, klidně i ne na celý týden a pokud budete chtít tak se ozvěte. Určitě bycho se dohodli. Jinak samozřejmě pokud si mne necháte ve Vaši databázi TOP klubu a pravidelně budete informovat o možnostech charterů budu jen rád. Ještě jednou mockrát děkuji.
Antonín Bartík

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s výběrem? Chcete rovnou zařídit objednávku telefonicky?
Neváhejte nás kontaktovat.

+420 733 736 523
Poptávkový formulář