Navigace

Jak objednat loď

Jak objednat loď

Úhrada zálohy

50% z ceny pronájmu lodě do týdne od objednání. Lze platit buď přímo v EUR, nebo v Kč dle předem domluveného kurzu.

V mezidobí je dobré si udělat navigační plán trasy, kterou hodláme plout vč. variantních řešení.

Úhrada doplatku

Zbylá část ceny nájmu lodě – nejčastěji 30 dní před vyplutím.
Vystavení předběžného seznamu posádky – „Crew Listu“

Výměna valut

Lze snadno na místě, ale je dobré mít sebou Eura, jsou velmi často použitelné pro placení poplatků na dálnicích a v restauracích. Vhodným řešením je rovněž výběr Kun přímo z bankomatu v Chorvatsku – závisí samozřejmě na poplatcích Vaší banky.

Kauce/depozit

Vratná záloha placena nejčastěji v hotovosti v EUR nebo blokací na platební kartě, při přejímce lodě. Pozor, odblokace kauce může trvat i několik týdnů, nejde o zlý úmysl chorvatské charterovky, ale o administrativní proceduru vydavatele karty. Nezbytná administrativa v maríně: úhrada poplatku zvaného „transit log“ (obvykle kolem 80-150,- Euro – servisní poplatky za služby v marině a závěrečný úklid) a „boravišna taxu“, lázeňský poplatek. 1,- Euro na osobu a den.

Jak zaplatím za loď (charter)?

Všechny platby je nejlepší provést převodem na účet. Nejlépe ve dvou úhradách (50% + 50%) v závislosti na datu Vašeho charteru.

Kde bych měl kotvit? V marině nebo v jiných přístavech?

Pokud má loď plnou baterii, máte dostatek zásob jídla a vody, můžete také strávit noc na širém moři nebo v jednom z několika kotvišť, které jsou dobře rozmístěny po celém pobřeží Chorvatska. Každopádně si vždy zkontrolujte předpověď počasí! V případě využítí našeho kapitána, je zaručeno, že kapitán vše naplánuje, zajistí, zkontroluje si počasí, vybere nejlepší termín a domluví se s Vámi na uskutečnění tohoto plánu.

Je možné změnit posádku na lodi během charteru?

Ano, je to možné. Jen je potřeba to oznámit předem, abychom mohli upravit seznam posádky a předat nové informace kapitanátu. Samozřejmě je to bez poplatku. V případě žádosti o úklid, nebo výměnu prostěradel a povlečení zde poplatek je.

Kdy mám předložit seznam posádky (Crew list)?

Několik dní před odjezdem. Po domluvě s kontakní osobou z naší společnosti, budete požádán o zaslání informací ohledně osob, kterých se charter týká.

Je zde možné převzít loď dříve než v domluvený čas?

Jestli máte v plánu přijet dříve než v domluvený čas, kontaktujte nás prosím 24 hodin předem. My Vám sdělíme jestli je možné si loď vyzvednout dříve.

Komu se ohlásit po příjezdu do maríny?

Každá charterová společnost má v marině svoji kancelář a odpovědnou osobu. Včas budete informováni, na koho se můžete v místě obrátit.

Jaké doklady potřebuji na doložení rezervace charteru?

Určitě nezapomeňte na pas, voucher k charteru, kapitánskou a radiokomunikační licenci.

Jaké je adresa poskytovatele charteru?

Adresu a jiné důležité informace Vám zašleme mailem po ověření rezervace charteru.

Je poblíž maríny možnost parkování?

Ano, hlídané parkoviště je hned před marinou. Cena parkovného je různá, přibližně 7 Eur za den.

Je poblíž maríny nějaký supermarket?

V okolí každé mariny je menší obchůdek se základním sortimentem. Dále pak v blízkém okolí obvykle naleznete klasický supermarket.

Jaké jsou postupy při potvrzení rezervace v marině?

Po příjezdu do mariny se nahlašte u příslušné charterové společnosti . Dále je nutné zaplatit deposit, ukazát kapitánskou a radiokomunukační licenci, potvrdit seznam posádky (Crew list) a podepsat předávací protokoly. Obdržíte seznam věcí na palubě . Poté s jedním z odpovědných z pracovníků charterové společnosti půjdete zkontrolovat loď, zda vše na seznamu vybavení lodi souhlasí se skutečným vybavením lodi. Po zkontrolování a souhlasu obou stran, že je vše v pořádku, si vyzvednete všechny příslušné dokumenty a podpisem zúčastněných stran, což Vám dá možnost opustit marinu.

Je potřeba vzít si s sebou kapitánskou licenci na potvrzení rezervace?

Ano, kapitánksou licenci je potřeba mít s sebou za všech okolností.

Jaké jsou podmínky zaplacení zálohy (deposit) za loď?

Záloha musí být zaplacena v hotovosti, některé mariny akceptují karty (je potřeba si tuto možnost potvrdit). Cena zálohy je zobrazena na platném ceníku. Deposit za charter na regatě bývá dvojnásobný.

Je zde možnost pojištění zálohy?

Ano, tato možnost zde je. V případě zájmu pojištění nás kontaktujte.

Kdy můžeme zaplatit pojištění zálohy?

V případě zájmu o pojištění, je dobré si zálohu pojistit před příjezdem do mariny.

Je u Vás možné uplatnit soukromé pojištění?

Ne, soukromé pojištění u nás není možné uplatnit.

Co pojištění zálohy pokrývá?

Pokrývá veškerá poškození lodě (obvykle ktomě plachet…) a ztrátu vybavení.

Co pojištění zálohy nepokrývá?

Není v něm zahrnuta cena paliva.

Co bychom měli udělat dále po vyřízení veškeré dokumentace?

Nyní proběhne detailní instruktáž na lodi s pověřenou osobou z mariny. Po podrobné instruktáži si osobně zkontrolujete ověřovací seznam věcí na palubě lodi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, poškození nebo nepřítomnosti dané věci na palubě, kontaktujte příslušnou osobu.

Kdy obdržíme dokumenty od lodi?

Po podrobné instruktáži od příslušné osoby a potvrzení ověřovacího seznamu věcí.

Kdy je potřeba navrátit loď?

Lodě se do domovské mariny vrací v pátek večer tak, aby loď mohla být prohlédnuta potápěčem, zkontrolována pracovníky mariny a aby mohla být případně připravena pro dalšího klienta. Na lodi je možné přenocovat do soboty. Loď je však nutné opustit v sobotu ráno zpravidla do devíti hodin.

Jak je to s palivem?

Při detailní instruktáži a kontrole vybavení lodi je dobré si zkontolovat stav paliva. Palivová nádrž by mělo být vždy plná. Jak při převzetí tak při odevzdání lodě v marině. Pokud palivová nádrž při převzetí lodě nebude plná, kontaktujte zástupce charterové společnosti . Při předávání lodě na konci Vašeho charteru je povinost doplnit palivo (což zahrnuje i rezervní palivovou nádrž, v případě že jste ho použili). Pokud palivo nebude doplněno, zaúčtujeme Vám současnou cenu paliva + 50 Eur servisního poplatku za doplnění paliva.


Užitečné informace