FAQ – Jak objednat loď

Seznam nejčastějších dotazů vztahujících se k objednání lodi a věcem jemu blízkým.

Jak objednat loď

  • Úhrada zálohy

    50% z ceny pronájmu lodě do týdne od objednání. Lze platit buď přímo v EUR, nebo v Kč dle předem domluveného kurzu.

    V mezidobí je dobré si udělat navigační plán trasy, kterou hodláme plout vč. variantních řešení.

  • Úhrada doplatku

    Zbylá část ceny nájmu lodě – nejčastěji 30 dní před vyplutím.
    Vystavení předběžného „seznamu posádky“ – Crew Listu

  • Výměna valut

    Lze snadno na místě, ale je dobré mít sebou Eura, jsou velmi často použitelné pro placení poplatků na dálnicích a v restauracích. Vhodným řešením je rovněž výběr Kun přímo z bankomatu v Chorvatsku – závisí samozřejmě na poplatcích u Vaší banky.

  • Kauce/depozit

    Vratná záloha placena nejčastěji v hotovosti v EUR nebo blokací na platební kartě, při přejímce lodě. Nezbytná administrativa v maríně: vyplnění nebo ověření crew listu, úhrada poplatků zvaných „transit log“ (obvykle kolem 80-150,- Euro – servisní poplatky za služby v marině a závěrečný úklid) a „lázeňský poplatek“ 1,- Euro na osobu a den.

  • Jak zaplatím za loď (charter)?

    Všechny platby je nejlepší provést převodem z účtu na účet. Nejlépe ve dvou úhradách (50% + 50%) v závislosti na datu Vašeho zamluvení. K dispozici je také platba v hotovosti v naší společnosti. Bohužel, platba kartou není momentálně možná.

  • Kde bych měl kotvit ? V marině nebo v jiných přístavech ?

    • Výhody marina vs. Cizí přístav, poplatky, atd…

    Pokud má loď plnou baterii, máte dostatek zásob jídla a vody, můžete také strávit noc na širém moři nebo v jednom z několika kotvišť, které jsou dobře rozmístěny po celém pobřeží Chorvatska. Každopádně si vždy zkontrolujte předpověď počasí! V případě využítí našeho kapitána, je zaručeno, že kapitán vše naplánuje, zajistí, zkontroluje si počasí, vybere nejlepší termín a domluví se s Vámi na uskutečnění tohoto plánu.

  • Je možné změnit posádku na lodi během charteru ?

    Ano, je to možné. Jen je potřeba to oznámit předem, abychom mohli upravit seznam posádky a předat nové informace kapitanátu. Samozřejmě je to bez poplatku. V případě žádosti o úklid, nebo výměnu prostěradel a povlečení zde poplatek je.

  • Kdy mám předložit seznam posádky (Crew list) ?

    Několik dní před odjezdem. Po domluvě s kontakní osobou z naší společnosti, budete požádán o zaslání informací ohledně osob, kterých se charter týká.

  • Je zde možné převzít loď dříve než v domluvený čas ?

    Jestli máte v plánu přijet dříve než v domluvený čas, kontaktujte nás prosím 24 hodin předem. My Vám sdělíme jestli je možné si loď vyzvednout dříve.

  • Komu se ohlásit po příjezdu do mariny ?

    Každá charterová společnost má v marině svoji kancelář a odpovědnou osobu. Včas budete informováni, na koho se můžete v místě obrátit.

  • Jaké doklady potřebuji na doložení rezervace charteru ?

    Určitě nezapomeňte na pas, voucher k charteru, kapitánskou a radiokomunikační licenci.

  • Jaké je adresa poskytovatele charteru ?

    Adresu a jiné důležité informace Vám zašleme mailem po ověření rezervace charteru.

  • Je poblíž mariny možnost parkování ?

    Ano, hlídané parkoviště je hned před marinou. Cena parkovného je různá, přibližně 7 Eur za den.

  • Je poblíž mariny nějaký supermarket ?

    V okolí každé mariny je menší obchůdek se základním sortimentem. Dále pak v blízkém okolí obvykle naleznete klasický supermarket.

  • Jaké jsou postupy při potvrzení rezervace v marině ?

    Po příjezdu do mariny se nahlašte u příslušné charterové společnosti . Dále je nutné zaplatit deposit, ukazát kapitánskou a radiokomunukační licenci, potvrdit seznam posádky (Crew list) a podepsat předávací protokoly. Obdržíte seznam věcí na palubě . Poté s jedním z odpovědných z pracovníků charterové společnosti půjdete zkontrolovat loď, zda vše na seznamu vybavení lodi souhlasí se skutečným vybavením lodi. Po zkontrolování a souhlasu obou stran, že je vše v pořádku, si vyzvednete všechny příslušné dokumenty a podpisem zúčastněných stran, což Vám dá možnost opustit marinu.

  • Je potřeba vzít si sebou kapitánskou licenci na potvrzení rezervace ?

    Ano, kapitánksou licenci je potřeba mít s sebou za všech okolností.

  • Jaké jsou podmínky zaplacení zálohy (deposit) za loď ?

    Záloha musí být zaplacena v hotovosti, některé mariny akceptují karty (je potřeba si tuto možnost potvrdit). Cena zálohy je zobrazena na platném ceníku. Deposit za charter na regatě bývá dvojnásobný.

  • Je zde možnost pojištění zálohy ?

    Ano, tato možnost zde je. V případě zájmu pojištění nás kontaktujte.

  • Kdy můžeme zaplatit pojištění zálohy ?

    V případě zájmu o pojištění, je dobré si zálohu pojistit před příjezdem do mariny.

  • Je u Vás možné uplatnit soukromé pojištění ?

    Ne, soukromé pojištění u nás není možné uplatnit.

  • Co pojištění zálohy pokrývá ?

    Pokrývá veškerá poškození lodě (plachty, trupu, vybavení…) a ztrátu vybavení.

  • Co pojištění zálohy nepokrývá ?

    Není v něm zahrnuta cena paliva.

  • Co bychom měli udělat dále po vyřízení veškeré dokumentace ?

    Nyní proběhne detailní instruktáž na lodi s pověřenou osobou z mariny. Po podrobné instruktáži si osobně zkontrolujete ověřovací seznam věcí na palubě lodi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, poškození nebo nepřítomnosti dané věci na palubě, kontaktujte příslušnou osobu.

  • Kdy obdržíme dokumenty od lodi ?

    Po podrobné instruktáži od příslušné osoby a potvrzení ověřovacího seznamu věcí.

  • Kdy je potřeba navrátit loď ?

    Je dobré se při potvrzování rezervace domluvit s příslušnou osobou charterové společnosti. V případě zájmu vrácení lodě 24 hodin před koncem Vašeho charteru, jste povini nám to oznámit co nejdříve,nejpozději 24 hod předem.

  • Jak je to s palivem ?

    Při detailní instruktáži a kontrole vybavení lodi je dobré si zkontolovat stav paliva. Palivová nádrž by mělo být vždy plná. Jak při převzetí tak při odevzdání lodě v marině. Pokud palivová nádrž při převzetí lodě nebude plná, kontaktujte zástupce charterové společnosti . Při předávání lodě na konci Vašeho charteru je povinost doplnit palivo (což zahrnuje i rezervní palivovou nádrž, v případě že jste ho použili). Pokud palivo nebude doplněno, zaúčtujeme Vám současnou cenu paliva + 50 Eur servisního poplatku za doplnění paliva.

Kontaktujte
nás
+420 733 736 523
Aktuality
Exkluzivní nabídka lodí Marge a Dölkar z přístavu Betina na Kornatech!
Zobrazit
Aktuálně nabízíme
123 Last Minute nabídek
Zobrazit všechny
Reference
Přeji pěkný den a děkuji za zprostředkování lodi. Vše bylo úplně v pohodě, akorát nám foukalo trochu více, ale užili jsme si. Díky také za kolegu, který se mi ozval a budu s ním řešit prodloužení průkazu.
Pavel Opatřil

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s výběrem? Chcete rovnou zařídit objednávku telefonicky?
Neváhejte nás kontaktovat.

+420 733 736 523
Poptávkový formulář